HISS/DISS



blondiner med bra självförtroende.
alla gillar väl blondiner? dom är både snygga, roliga och dessutom smarta. dom kan sin grej, precis som alla andra, fast det är klart, blondiner har alltid roligare, får mycket gratis, och får dem killar dem vill ha. det är alltså en fördel att vara en söt blondin.

klackskor. det är så himla snyggat att ha ett par snygga klackskor, klackskor passar till allt. till jeans, till kjolar,till klänningar tunikor ect. you name it.. man ska ha minst 5 par olika klackskor, själv har jag 2 stycken, men kommer innom en snarare framtid införskaffa fler. kan inte leva utan snygga skor.

löshår. tänk de ´som inte har långt naturligt hår, jag har inte långt hår, därför använder jag löshår i väntan på att mitt hår ska bli långt. om intelöshår fanns skulle jag inte gått utanför min dörr, jag skulle dött. nej så allvarligt hade ´det nog inte varit. men något i den stilen. tack och lova att löshår finns. fatta, det gör mig bara ännu snyggare med än utan.



knark. jag har sagt det förut och jag äger det igen. vem knarkar? jo dem som inte bryr sig om sitt liv. dem som inte har någonstans att ta vägen, dem som inte har någon som älskar dem eller så är dem bara helt jävla dumma i huvudet. ve skulle ens vilja skada sig själv på det sättet? ja, säg mig. vem skulle? tänk efter.. 

datanördar. hatar verkligen människor som sitter hemma hela tiden. dem som inte går till skolan bara för att dem inte orkar och istället sitter och drygar wow, cs m.m. vem offrar sitt liv,sin utbildning coh alla sina vänner för ett dumt overkligt spel? det kulle aldrig någonsin hända att jag blev en sån tönt!

när internet inte funkar. ibland avbryts kontakten. och det innebär att om jag skrivit ett lång inlägg som jag verkligen blivit nöjd med. så måste jag skriva om det. oftast blir det inte lika bra andra gången som den första. det suger. måste fixa mobiltbredband.. eget då. för jag vill inte ha ett segt som hela min familj delar på. never ever

Kommentarer
Anonym

ärligt, tror du seriöst att brunetter inte kan få de killarna de vill ha? HAHA, vilket skämt!



2009-10-28 @ 00:53:44
Anonym

haha årets skäääämt att blonda har det bättre!!!!!!!!!!!



2009-11-03 @ 19:51:54
Anonym

haha årets skäääämt att blonda har det bättre!!!!!!!!!!!



2009-11-03 @ 19:51:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback