Carolina Whalberg..

jag älskar dig grymt, du betyder verkligen asmycket. har inte kännt dig så länge, men det känns som i en evighet. jag är ledsen för de gånger vi småbråkat, vi har aldrig brkat på "riktigt", och jag hoppas att vi slipper det. vi kommer alltid så bra överens. jag kommer alltid finnas för dig. du kan komma till mig när du vill. du kan ringa om du är ledsen, vad som helst.

det går inte att beskriva med varken ord eller kännslor, hur mycket du betyder ör mig, du är så enormt underbar! älskar dig. kom ihåg det!


Kommentarer
carolina

haha, älskling, sluta porra dej nu va ;)

älskar dej med, gud vad glad jag blir!

Du betyder massor för mej med, älskar dej vännen :*



2009-10-26 @ 19:59:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback