Vad ska man säga..?

I dag har jag inte hunnit uppdatera, har en del örklaringar till det. vi kan ju börja med den första? ja, först vaknade jag och andreas vid 11. då hoppade jag n i en dusch, sen åt vi frukost och jag fixade mig snabbt. för sen skulle jag dra till daniella. och anreas skulle träffa någon.

della och jag drog in till stan, där träffade vi oscar, och sen mikaela. vi gick runt lite där och jag köpte fina rosetter på glitter och gina tricot. kännde att jag behövde unna mig själv något fint, så ja! det fick bli rosetter man har i håret. jätte fina.

jag och della drog hem till mig. vi käkade och snackade lite gossip. hehe. ni vet, sånt som alla tjejer snackar om. vi kollade lite biler på facebook och sen kollade vi även när dellas buss skulle gå,

jag hänkade till bussen. snäll som jag är! men bussen stannade inte där den skulle, så vi fick gå till fruängen. vi tog bussen till älvsjö, hon ville inte åka själv så ännu en gång var jag snäll och följde med.

sen var det bara för mig att vända och åka tillbaka hem. och nu, ÄNTLIGEN är jag hemma!



mina fina rosetter, erkänn visst är dom inte för gulliga!?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback