Önskelista

min önskelista inför jul är väldigt lång, kanske över 1000 saker jag vill ha. saker jag vet att jag aldrig kommer få. vilket är jätte tråkigt, om man bara kunde få allt man önskade sig så skulle jag vara lycklig, fast jag är ju lycklig nu. jag har alla i min familj vid liv. jag har en mormor som bryr sig, och kompisar som hjälper och stöttar mig till 110%. så ja, jag är rätt lycklig. iallafall. här kommer 10 saker ur min önskelista:

1 - System kamera / rosa kamera

2 - pengar, (mycket)

3 - locktång, (bby liss, eller hur den nu heter)

4 - kosmetic (smink, perfym hårproducter m.m)

5 - kläder (som jag vill ha)

6 - skor: klackskor, lårstövlar, m.m

7 - ögonlinser, (bruna, gröna )

8 - brun canada gooes jacka, ett MÅSTE!!!

9 - smycken, och annat krimskrams.

10 - tungpiercing, ännu ett MÅSTE!


  


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback