talang jackten. lyckat tror ja

herregud va finnas e bra på beatbox, och sen att navarre dansade till, grymt bra ni va grabbar, sen att andreas och någon annan kille hoppade med enhjulingar va inte lika bra, men ändå bra ni vet? mindre bra va belinda, inte för att de va dåligt men nu får du lite kretik, asso du borde valt en annan låt, även om låten e bra så lät de som om din röst skulle spricka 2 eller 3 gånger, jag tycker att låten inte passar din röst. alltså din röst e inte skapt för sånna här starka låtar, liksom i början så var de ju mörkt och så men de blev en sån stor skillnad att de inte lät så bra som de skulle gjort med någon annan låt. aja inge mer kretik nu, haha förlåt men jag var bara tvungen att skriva om de för då vet du ju att du kanske ska välja en annan slags låt nästa gång :) marcus va ju "great" i början, hah inte , rolig grej, bara så¨du vet du skämde ut dig för hela skolan, men de skiter väl du i ? ochsen ni killarna i 7d typ. pice to madonna på er också, haha grymt roliga att lyssna på men inte speciellt bra. mumsmusms tävlingen va ju sexig, haha fint pris ni fick 2 mumsmums packet, ni hade redan pressat i er 1 varsitt typ. haha. -.- sen var de ju sebbe, ahhaha lyckat trolleritrick, haha och fina dina livvakter va, ahah fredrik riktigt sexig du blev i kostym och pilotisar. men gabbe lilla, ahah du såg så aa, liten ut jämfört med fredrik. var de någon mer på talangjackten ? jo juste nåra tjejer som skulle sjunga, tror dom gick i 6b, ha dom hick bara upp på scenen stod där och fnissa och höll sig för munnen, och när dom skulle börja sjunga så funkade inte en mikrofon och hopn började typ skratta men de gick ryktenn om att hon grät, men aja då gick alla dom av scenen, haha typiskt att vara nervös de skulle jag fan också vara, sen var de ju typ paus, och då va de cola drickande, hahah gud va rapande de blev, och en massa garv, hahah super nice, 

resultaten blev iaf:

på stolt förstaplats: finnas och navarre, precis dom ja trodde skulle vinna hela skiten.
på andra plats: andreas och någon annan kille på enhjulingar, hahha
på tredjeplats: belinda med världens bästa låt,
lyckat blev de iaf tror jag, men en rolig underhållning för elerverna . puss / beccah <3




 bild från början av 6an.

Kommentarer
en person i ditt förflutna

hörru din lilla hora gåru å knullar runt me raul??!! assw jävla slampa hur fan kan du? du e ju för helvete 14 år och knullar redan runt? eller du kanske vill vara en slampa? hahhahahah fyfan du vet ingenting om kritik heller, vet du ens va de betyder? är du en sångare eller? jag tror säkert den där tjejen sjöng bra. så ta o släng dej nånstans jävla hora.



2009-03-21 @ 10:28:19
Belinda

ööh vafan ?



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-03-21 @ 10:28:59
Belinda

gör inget gumman <3 kritik är lixxom bra om jag ska komma vidare. tack :)



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-03-23 @ 19:17:20
Belinda

fast nu när ja tänker efter, du vet inte ett jävla skit om kritik, du kan fan inte ens sjunga själv, du är patetisk som går o har sex när du fan bara är 13 år ett tecken på att vara desperat för o försöka vara mogen. jag säger bara: ha så kul med johanna, ni båda är falska, lögnare, opålitliga och framförallt patetiska. så asså väx upp. jag skiter i allt ni gör. och ni två är ju så roliga när ni skriver massa grejer på min blogg, men jag vet att det är ju för ni inte har nån att vara med själv så ni vill gå och hacka på alla andra.



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-03-26 @ 14:07:18
Marcus

Du jag roxa, å du jag vet att jag skämde ut mig för hela skolan, å du de va "jätte seriöst" bara så du vet, å du jag ska fan fan sattsa på en sång kariär, å du, å du, å du.



2009-03-26 @ 22:44:32
Marcus

å du, juste en sak till att stå på scen fram för typ en 400 pers som ser en dagligen kräver stake, vilket du inte har men belinda verkar ha å bara för att du inte våga göra nåt själv så klankar du ner på andra som faktiskt våga göra nåt (å när jag säger stake så menar jag inte manligt bara så du vet beöinda)



2009-03-26 @ 22:50:15
Johanna

Eh ? Belinda jag fattar inte varför du alltid tar in mig i era bråk ? Jag har inte skrivit ett jävla piss på din blogg... ! Asso guuud skaffa ett liv ist för att sitta vid datan och hacka på andra !



Blogg: http://deluuxz.blogg.se/
2009-03-29 @ 13:08:57
Tereze

asså rebecca du ska fan inte sitta vid datan och säga att belinda sjöng dåligt!!! hon är 1000 ggr bättre än dig så du ska fan inte sägga nått fatta de!



2009-04-06 @ 16:45:29
rebeccadinlillahora

du ska fan inte säga nått din lilla hora, alla vet att du är falsk! du e så äcklig din lilla hora svär om ja någonsin får syn på dig ska ja slå ner dig!! orkar fan inte me dig jävla skabb!! hatar dej så grymt mkt ! har fan aldrig gillat dig du har inge liv och inga vänner du e grymt ful och äcklig! jävla överviktiga kossa fan håller fan på o spy när ja tänker på dej! snälla häng dig!!!!!



2009-04-17 @ 16:13:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback