shoppingrund med cesar

idag slutade jag ju tidigt, så jag sebbe och johanna drog in till tc, skulle köpa bekini till thailand. men tyvärr så hittade jag den inte så vi gick till gina tricot. sen tjatade johanna om att hon skulle hem och att sebbe mååååste åka med henne för att hon inte hittade (vågade) åka själv.... men ajaj då smsa jag cesar, han kom till tc och så gick vi på värsta shoppingrundan, först i tc där jag köpte "solglasögon", 1 par skor, bikinin, och ett par string. sen åkte vi till slussen, och där i götgatsbacken köpte jag 1 par skor, och en tunika, jag blev jätte nöjd. sen skulle iallafall cesar dra hem, samma här.. när ja kom hem packade jag lite, provade kläderna, och åt, sen gjorde jag lite läxor... åååhh skit jobbigt hat jätte mycket kvar, och har verkligen ingen lust med att göra läxor, även fast jag måste. och nu sitter jag här, hahha rolig men jobbig dag (A)


skor från hm : 98 kr         glasögon från rio: 99kr   skor från hm: 129 kr
  
bikini från hm : 227kr      tunika från gina : 299 kr
  


Kommentarer
rebecka

Den där bikinin från hm är verkligen fin. Skulle oxå köpa en sån men dom är nästan slut nu. :(



Blogg: http://[email protected]
2009-04-07 @ 13:32:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback