Semester ska väl vara semester?

detta kommer bli lite kortfattat om vad som händer i mitt liv just nu.

4 dagar
kvar tills jag ja drar. blir borta i nästan 4a hela veckor. kommer sakna alla mina, bröder, systrar. bästisen, och alla under bara kompisar. så jag kommer alltså sakna er alla grymt mycket och kommer inte klara en sekund untan er. jag kommer skriva på bloggen nästan varje dag. ska försöka, måste ju göra skolarbeten också. hah. som sagt kommer göra de mesta på planet.

jag vill att det blir vi igen. du vet ? du och jag? vi när vi va bästisar, vi sa ju typ för alltid va ? eller har jag bara inbildat mig det ? jag krigar för dig, och de har du själv erkännt att jag gjort, jag kan offra allt jag har för att de ska funka som förut innan alla löngner, snacka skit bakom ryggen, och allt skit kom upp. micke du är groft bra, och du gör mitt liv bättre.

skolan går åt helvete tror jag. jag kommer missa en hel jävla del i skolan. därför får jag t6a med mig arbeten... fan då trode jag skulle få semester. eller i alla fall lite semester, måste komma på en bra lösning på så att jag kan göra annat roligt. magnus ( min mammas kille) skulle typ fixa en reseblogg till mig där ska jag skriva typ varje dag på engelska vad jag gjort under dagen, på musiken skulle jag kolla olika intrument och en massa andra skit grejer. på matten ska ja jobba i boken, so ska jag göra geografi frågor på, svenska ska jag göra en kärleksbok på och på non ska jag läsa! tråkigt eller hur ?!



un beso beca


Kommentarer
Anonym

horunge



2009-03-28 @ 10:59:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback