life sucks, vill du byta ?



GAMMAL BILD PÅ MIG ! <3

skoldagen gick skit fort, allt går så fort nu för tiden.
imorse så svimade max i min klass på bilden.
tydligen ett eppepepsianfall eller hur de nu stavas.
jag blev skit skraj, såg bara hur han låg och skakade på golvet.
guuud, va läskigt. men ska inte skriva om tråkiga saker.
jo för igad var jag med jonte, gulliplutten, fick typ en tröja av han.
suuuper fin va den iaf. den var ljusblå. mäskes tröja. inge märkvärdigt men åndå.
träffade bella och liza vid tc för vi skulle till träningen i stadshagen.
de var inte många alls där, så de blev en mini träning för oss 4.
vi filmade, tog kort och hade trevligt, tyckte jag iaf. man vet ju inte vad dom tyckte.
har mått ganska piss idag, mens verk u know. håller på att dö.
och sen gör navelpiercingen ont också. och inte nog med de så har jag massor av läxor.

Kommentarer
Anonym

nej tack!



2009-03-28 @ 15:07:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback