detta händer inte becca



Jag blir hårlös. jag färgar mitt hår om och om igen. i massa olika färger och efetr ett tag börjar det ramla av, bit för bit. jag börjar bli flintis! oh no.. efeter 1 månad har jag inte ett endaste hårstrå kvar på huvudet. jag blir så depperemerad och tar livet av mig för att jag inte vågar gå utanför dörren. no way

Jag stryper den jag älskar. jag är tillsammans med en kille och jag bestämmer mig för att strypa honom pga att jag älskar honom så mycket så att jag tycker att han förtjänar att komma upp till himlen istället för att leva på skit jorden. ganska snällt måste jag erkänna men något så sjukt skulle jag aldrig göra.


Jag blir fet. jag går på stan, ser ett bageri och tänker; mmh en bulle vore gott. jag går in bestämmer mig för att beställa en bulle. jag beställer in fler bullar. äter och äter, känns som om jag skulle kunna äta hur mcyket som helst. jag märker redan efeter 15 bullen att min mage börjar hänga. jag förtsätter äta. min mage blir större och tillslut är jag så fet att jag inte ens kommer ut ur bageriets dörr, så jag får spendrea resten av livet på bageriet och käka bullar. fet är jag men fetare ska jag inte bli.

Jag slår alla mina kompisar och blir mobbad. jag är så bitchig att jag spöar ner min kompis. hon berättar för alla andra och dom blir sura på mig, jag slår alla dom också och blir då kallad bitch, hora mm. jag blir mobbad! och inget kan bli som förut, så jag får leva mitt tråkiga liv utan någon vän alls och fortsätta bli mobbad resten av livet, låter väl roligt? näe skulle aldrig slå någon av mina kompisar och tror inte dom skulle mobba mig heller för den delen.

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback