thailandsbilder ingen sett

HAHAHAHAHAH!
haha!sitter och kollar på gamla bilder från thailand, bilder ingen av mina kompisar eller läsare fått se, tänkte ladda upp några här på bloggen. ser ju ut som ett mongo! seriöst. jag har inget smink och mitt hår är käff!. ni får tycka vad ni vill och ni får garva åt bilderna. för det är precis det jag gör når jag ser dom, hahah här kommer bilderna:

en bild när jag fixar mitt hår i tland, det är en mankvinna som gör det,


så blev resultatet, fint va ?


jag rider elefant. jag och mamma är på elefenten till vänster.


jag rider på elefentens huvud. skit kul men läskigt som fan!


jag får hjälp med läxorna på arlanda.


första utekvällen i thailand, bjuder på bilden..


orkar inte lägga upp fler för tillfället, det kommer fler längre fram, hehe.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback