svaren

här kommer alla svar på frågorna, jag valde att svara på alla frågorna. hopps ni blir nöjda med svaren.

postat av : anonym
1. äru oskuld ?
2. haru rökt ?
3.hur många gånger har du strulat ?
psus <33333333

svar:
1. nej, är inte oskuld
2. ja, jag har rökt
3. många, håller inte räkningen

postat av : anonym
är du tjock???

svar:
jag tycker att jag är tjock men vet inte vad andra tycker, saken får du avgöra själv!

postat av : mike87
heej lust o ses nästa vecka da?=) pusss

svar:
det beror på om jag fått nytt busskort då, annars kan ja inte åka någonstans och då får du isf komma till mig?

postat av: yvonne
1. Favorit mode affär att handla i ?
2. Favort mat affär att handla i ? haha ;ö
3. Favorit artist ?
4. Om du fick ÖNSKA dej VAD SOM HELST vad skulle det vara ? ( En sak ! )

Det var några. Har också frågestund , skulle vara kul om du kunde lämna några frågor :D

svar:
1. gina tricot, tror jag
2. haha, ingen specielt faktiskt
3. har rättså många men tror det är flipsyde, och lady gaga, men somsagt har endel favoriter
4. massvis med pengar!!


postat av: imad
Är du gravid? :D

svar:
nej jag är absolut inte gravid.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback