sommarlov

nu är jag vaken, har käkat och duchat, idag ska jag till titanic utställningen som jag lovade mamma att följa med på. ska faktiskt bli riktigt roligt. jag kommer komma hem runt middag skulle jag tro, vad ska ni göra i sommar? något speciellt? skriv i en kommentar och berätta. jag ska försöka bli bättre på att skriva och mycket. men just nu hinner jag bara inte. vi hörs ikväll.

mikael jag längtar efeter att få träffa dig, du ska ju ivägpå kolla, och jag har ingen mobil så att jag kan få tag på dig, hur ska vi göra? saknar dig grymt mycket, bästis! du och jag föralltid visst? vi har bråkat endel men det förstör inte våran vänskap. och det är jag jävligt glad för, att ha dig vid min sida betyder fett mkt!. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback