pizza & sur gubbe



nu är jag änligen frmme hos mormor, hr ätit pizza, mm jätte gott. fast det var rätt pinsamt faktiskt tt min mormor skickade sin kompis för att köpa pizza med mig i tullinge.. sen fick jag typ halv springa för att inte missa bussen som går 1 gång i timmen typ. det var på väg till bussen en kille i 15års åldern frågar mig ifall jag kan köp ut cigg. haha patetiska jävel jag är bara 14 tänkte jag men svarade snabbt: nej tyvärr för att inte verka otrevlig. fick vänta ett tag på bussen. änligen kommer den klockn var väl runt 4a, kliver på och möts av en sur, liten, ful gubbe med glasögon. sätt dig längst bak vill inte känna lukten v dom där pizzorna tack! herregud tänker ja och sätter mig längstbak. vid vrje busshållplats kollar mannen i spegeln bak på mig. gösta everts väg eller någontng sånt skulle jag gå av vid. där bor mormor, går av och en lite äldre tjej kommer fram och frågr fll bussgubben sa något till mig. ja sa det hn sa till mig och får svaret tillbaka, hahaha bry dig inte om honom han klagar på lla, jag som är rökare, varje gång hn går förbi mig håller han handen förbåde munn och näs, hhah jag sa hejdå och skyndade mig hem för att slippa regnet. haha vilken tönt! visst?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback