Mormor

vaknade lite senare än halv 12 idag.. känner mig fortfarande ganska slö faktiskt. igent sommar väder idag inte. känns extremt tråkigt att ha sommarlov med regn och skit väder. man vill ha sol och varmt hela dagarna. ellerhur? men förhoppningsvis kommer det lite senare¨under lovet. iadg har jag inte så mycket planerat förutom att jag lovade mormor att komma dit. men jag kan ju inte se ut som en lodis även om ja bara ska åka pendel och buss. haha nu måste jag fixa mig. dagens outfit hinner jag inte lägga ut idag men kanske morgondagens. hare bra alla sötisar skriver mera när jag är framme hos mormor.

cassandra schedin my bitch! <3

Kommentarer
Anonym

din bitch? du är snarare hennes bitch XD



2009-06-13 @ 20:29:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback