kort hår...

hej hopp!

nu har jag varit ute hela kvällen med sebbe, navarre,johanna och felix, lite halft tråkigt sådär, menmen, de blev skit roligt när navarre och johanna drait hem för då fick jag veta lite intressanta saker, hah.simon dissar mig vilket inte är pvanligt, men felix skulle snacka med honom. tack du är en äkta vän felix,

jag har klippt mitt hår jättekort idag. allt som var slitet har försvunnit. eftersom jag inte klippt mig på ett år. så nu är det löshår som gäller, måste köpa nytt. detta börjar bli rättså slitet. fyfan nu ska jag spara långt och vårda mitt hår, om man sköter det rätt växer det ut snabbare och blir inte sllitet. några enkla steg till längre hår:
1) inte platta/föna håret utan hårprodukter som skyddar.
2) hårinpackning 1 gång i veckan.
3) använd mycket balsam när du tvättar hårt!kort hår

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback