känns inte som sommarlov

sommarlovet suger. jag har ingenting att göra, absolut ingenting, olika andledningar till att jag kommer ha en tråkig sommar tills jag fått mitt busskort!:



1) johanna är sur på mig.. ( privat orsak), hon är typ den ända man kan va med som faktiskt är hemma.
2)  har inger busskort, och det innebär att jag inte kan åka utanför vendelsö gränserna. om jag ska någonstans får ja gå/cykla.
3) alla är borta. många är bort resta,
4) alla kompisarna är utspridda. menas med att mina kompisar bor på andra ställen än vendelsö och haninge.
5) många orkar inte åka hit. ingen orkar typ åka hit, dels för att det är en bit från tc och dels för att dom hatar haninge.
6) alla är på grönan.

några tips på vad man kna göra ?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback