Grabbsen och flicksen

im confiused, ja vettefan vem ja gillar, det finns så många härliga grabbs där ute. vill bara ta allihopa men de funkar inte så. här kommer killarna:

 schtop, trodde du gillade mig, nu dissar du!? cesar, du är snäll och busig, du gillar en annan!?  micke, bästeven, du betyder grymt! sebbe, do you realy like me?!  kim, du säger vi är bästisar, lycka till med tjejen som kankse drar till gävle. alex, perfekt är du, men mig vill du inte ha?! alexander, du är dunderbra, hoppas du hittar din dröm tjej. andreas, fd bästis, saknar dig, hoppas allt är bra! anton, gillade dig förut, nu vill du ses?! felix, harträffat dig 1 gång, måste ses igen visst!? jonte, player fortfarande, verkar så ibland. oscar, trfäffas snart igen, fast längre? niclas, oskar bad dig driva med mig, gör du det nu också? oskar, daniellas ex, håller du på med många eller? puttie, het. har du gjort slut med diana?

orkade seriöst inte skriva om varje kille men här  är de som verkligen varit i mitt liv de senaste året. nu kommer vi till tjejerna också. måste ju vara jämt, mina girlfriends som stöttat mig till 100 i allt! stort tack till er.

bella, äkta vän, någon man kan lita på, glad att du hittat daniel! belinda, flummkompis, ofc hihi stolen och john tucker minnen för livet, hoppas kim ferm gör dig lycklig! cassandra, min lilla bitch, kaxig attityd men en hävligt bar kompis. claudia, fd bästavän, sommaren 08 ägde med dig! daniella, fd bästavän, vi sedan 2an. skknar dig och oss! isa, you make my day in school! johanna m, i sexan va vi som tajtast, vad händer nu? lina, asgarva är vår grej, i brb centrum kommer du ihåg? mikaela, barndomsvän ända sedan första dagen på dagis. regina, kommer du ihåg när vi gick runt med idomin på läpparna och skulle söka in till melodifestivalen? sara, skämms inte över din kropp, du är normal! tessi, du har rätt, sakar dig grymt! thea, känt dig sedan 6års, do you remember? vallie, grönan va roligast med dig gumman, lärde känna dig i tyresö centrum när du följde efeter mig och en polare, hiihi, jaja

om du inte är med på listan betyder du inte alls lika som dessa personer som gjort mig till den jag är idag! utan er är jag ingenting alls, i love you all även om vissa kan va helt sjukt dumma ibland!


Kommentarer
s

älskar dig med becca <33



2009-06-03 @ 22:52:13
bella

jag älskar dig bdsbästis.



Blogg: http://gbriella.blogg.se/
2009-06-04 @ 13:14:11
lina

haha klart jag kommer ihåg <3



Blogg: http://linahjrtatotte.blogg.se/
2009-06-04 @ 21:24:37
bella

älskarej becca, vänner för livet, right?<3



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-06-05 @ 21:18:21
ralle

fyfan vad pinsamt... skriv inte om mig i din blogg igen, skulle uppskattas(:



Blogg: http://raulmikaelericsson.blogg.se/
2009-06-07 @ 00:26:18
becca

haha ralle och om du tycker det är pinsamt, detta är min blogg och jag skriver exakt vad ja vill.



Blogg: http://rebeccatingvall.blogg.se/
2009-06-07 @ 19:55:46
sofia

ofta schtop !!! :O



Blogg: http://elftemaj.blogg.se/
2009-06-13 @ 22:26:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback