gårdagens händelse

nu är jag vaken!
usch va trött jag är. igår joggade jga och johanna till lyckan för att ta ett kvälls dopp. fast vattnet var iskallt så jag doppade bara fötterna. badkruka, ja vet. sen kom några småpojkar dit, när dom drog komm en gammal gubbe. skit äcklig. han började snacka med mig och johanna och typ frågade om vattnet var badbart, och att vi måste ju ta ett dopp. uschusch ja började springa för han va äcklig pluss att han hade moppe.. och johanna sa amen vi joggar hem då becca och båda sprang. när vi kommit en skit kort bit så hör vi moppen hahaha. båda blir skit skraja och jag hoppar in i skogenoch sätter mig bakom en gran, johanna springer in på nån väg. han stannar och kollar efeter oss typ och sen åker han förbi granen och kollar åt båda hållen, när vi går förbi hans hus kutar båda skit snabbt. och de känndes hela vägen hem som att han skulle komma igen. jag förstår inte varför allt sånt ska hända när jag är med johanna, är det hon eller jag som bringar otur?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback