Filipp & Top notch

, kan man ha mer tråk än va jag har just nu? ärligt talat suger mitt sommarlov, ingen mobil, inga kompisar hemma, liksom vad ska man gör om dagarna, ligga och pilla navelludd går ju bara inte! hoppas snart det blir lite fart på mitt lov annars lär jag ruttna och dö i värmen. på torsdag ska jag hem till pappa. oooups hoppas han lugnat ner sig angående mobilen, coh då ska vi åka till öland..... usch tråktråk, efeter det kommer jag hem, får vara hemma 1 dag och sen måndag v.29 drar jag med tåget till gbg, ska bo hos emelie i en vecka, dra till liseberg opch ghotia cup, om jag får fickpengar, annars vet jag inte avd vi ska göra direkt!?

nu sitter jag och snackar med filipp. en kille som jag inte träffat på åratal. han är sjukt rolig, vi snackar om top notch som ska vara den 25 september. skiit kul, tror faktisk att jag för engångsskull ska gå, men med vem vet jag inte, kanske ska köpa biljetter av filipp, han får ju komma in i vip rummet, så nicigt han knaske kan fixa in mig där! jippie hur fucking kul som helst. but anyway nu måste jag vara lite social mot honom.. på msn... han skickar vibb hela tiden! puss



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback