face it

hur är det att vara riktigt riktigt förälskad? någon som vet det? och då menar jag liksom inte bara förälskad utan verkligen förälskad. hur kännerman sig? hur beter man sig? och hur mår man?

om jag ska vara helt ärlig, jag tror jag är riktigt riktigt förälskad i någon, en väldigt fin person. nackdelen är att han inte känner samma ( tror jag ). men det är smällar man får ta. alla får ta skit någon gång i livet. man kan inte bara rymma från problem och jobbiga stunder. det håller inte i längden man måste ta det face to face bby. jag kan gråta miljoner tårar, inte sova på nätterna och vara allmänt deppig, men så småning om går allt över, det är iaf det man får hoppas på. bby det här orden är till dig - så länge vi älskar, de är för oss, solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull, solen går upp för vår skull, och lyser mot oss för kärlekens skull.

kom ihåg: face it!


Kommentarer
Bella

att vara förälskad är en av dom finaste känslorna man kan ha, när man ser personen så fylls magen med fjärilar. om den personen går i ens skola så på mornarna sitter man vid spegeln och fixar sig i evigheter. när man kommer till skolan och ser personen så befinner man sig i en helt annan värld där bara den personen existerar.



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-06-16 @ 10:42:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback