bråk mellan paulina och desiree

herregud vad det ska bråkas i bloggar nu för tiden, folk skriver en massa skit om varandra och kommenterar anonymt, att kommentera anonymt är ett sätt att visa osäkerhet och dålig självsjänsla på, att inte våga stå för vad man tycker är jävligt fegt. jag tycker att om man står för vad man tycker ska man kunna skriva att det är postat av en själv och ingen annan. har själv varit med om att folk kommenterat anonymt på min blogg, detta uppskattade jag inte så värst. fick reda på vem/vilka det var och nu oakra jag inte bry mig längre.

det har hänt en hel del hos vissa människor på väldigt kort tid. ett bråk mellan paulina danilesson och desireenillson, ni vet blondin bästisarna? har läst lite i bådas bloggar, det är faktiskt lite kul att läsa folks bloggbråk. dom tjänar på att bråka efetersom folk vill veta vad som händer i bråken. om jag hängt med rätt så bråkar dom om sina x och en annat massa. tänkte visa lite hur deras bråk ser ut.

om jag själv får välja skulle jag mycket heldre se ut som pualina än desiree!!
 
                 Paulina Danielsson                                Desiree Nilsson


paulina skriver såhär:
du dissar mig för mitt x. Du dissar mig för den personen som vart min bästis innan. Du låter mig springa efter dig, betala dina grejer. Ger dig nästan ett paket löshår, kläder och jag vet inte vad. Nu är jag trött. Låt mig vara är du gullig. Sluta ljuga i din blogg och var dig själv. För att för varje gång jag bråkar med dig, så blir jag bara mer och mer omtyckt. Jag springer inte efter folk. Det borde du veta vid det här laget, jag umgås inte med folk som behandlar mig illa. du vet själv hur många idioter jag bett dra åt helvete. Jag har haft tålamod med dig. Men det här var bara en gång för mkt

HEJDÅ DESSIE

dessie skriver:
Alla säger, "du klarar dig bättre utan dessie" till Paulina, men om jag minns rätt så vet jag vet som hängde ut mig i bloggen? Först hade du sex med killen jag älskade, för att jävlas med mig. Vilket har gjort att jag själv inte kan lita på dig, och våga berätta vem jag tycker om för jag vet hur det kan blir igen. Sen så hackade du min blogg när vi bråkade, vilket har lett till att jag inte vågar lämna ut mitt lösenord eller annat till dig, för jag kan inte lita på dig ifall det skulle hända igen. Sen berättade du ut mina hemligheter, inför hela din blogg. Allt det där som hade hänt med Britz, det var någonting jag sa till bara dig för att jag litade på dig, men när vi bråkade så skrev du ut det i hela bloggen, vilket visar att jag inte kan säga hemligheter till dig. Sen har jag gjort några saker jag inte vill att folk ska veta, så lägger du ut filmer och allting på det för att visa att jag har gjort det. Asså jag emnar, vad fan är det för vän? Man ska kunna lita på någon till 110% även fast man bråkar, du&jag har ändå gått igenom så jävla mycket så sånt här borde inte finnas.

Anledningen också till att jag "dissat" dig är för att jag själv inte har haft någon mobil, och det vet du fan om så det är så jävla onödigt att skriva att jag klickar dig osv. för jag har ingen mobil, och har inte haft det dem här senaste tre veckorna! Och jag kan säga såhär, sluta överdriv i din jävla blogg att du ville finnas för mig osv. För du vet ingenting om mitt liv, hur jag mår eller inte mår eftersom du&jag har inte setts på så pass länge. Du har inte ens sagt till mig att du finns för mig osv. men om du hade sagt det, så hade jag trott mig men du har inte ens pratat någonting hur jag mår. Och jag vet själv att du heller inte mår så bra efter allt det som hänt, och det har jag själv sagt att jag FINNS för dig pga det. Jag har försökt hjälpa dig, jag har försökt träffa dig men det är inte så lätt utan telefon. Kommer du inte ihåg när jag snodde Philips mobil och ringde upp dig och berättade hur mycket jag saknade dig? Sånna småsaker förstår inte du, du tar bara dem dåliga saker jag gjort och skriver ner och tänker, men du tänker aldrig på det bra sakerna jag gjort för dig. Jag kan fan inte säga något mer än att jag inte försökt undvikit dig osv. Det har bara blivit så, och jag vet fan inte vad det beror på, men kanske för jag inte haft någon mobil. Jag orkar inte bortförklara mig mer, this is end i guees.

paulina skriver:
För det  är verkligen så "ute". Jag tänker säga exat som jag känner. Du har lovat mig en massa saker. Träffa mig hit och dit. Jag åker ut till Fagersjö mitt på morognen, av att sedans lämnas med mitt x. Du kankse inte förstår hur det känns. Vi kan umgås okej. Men det är inte direkt så att jag åker och träffar han själv. Du vet hur allting ligger till när det gäller den delen. För det första så är jag för blödig för att ta det i telfonen. Jag tänkte bara låt allting va. Till du bu började "hålla på" med killen jag gillade. Och när du som person själv vet hur kall jag är hur svårt jag har för att gilla folk. Även om han är en idiot.. Hur ledsen jag har vart, du som suttit och tröstat mig. Och sagt "skit i han".. Nu skriver med hnm. Egentlige så bryr jag mig inte speciellt mycket. Jag hade ju sex en månad med ditt X en månad efter ni gjort slut. + att vi bråkade. Det var fel och jag skämdes. Och lovade mig själv att aldrig sjunka till den nivån igen.Men det här som hände var knappt en vecka sen. Jag förstår att du har det jobbigt. Att dina föräldrar håller på. Kanske för att du inte sköter dig. Att Tess har dött, att du fått dåliga betyg. Jag förstår dig. Men att du inte kan träffa mig betyder inte att du kan gå ut och supa varje dag. Eller du kan. Men sedan säga till mig att du sitter hemma..

Anledningen till att jag känner såhär, att jag inte kan umgås med dig längre är för att du sätter andra i första hand. Först my, sen Alexandra. Jag acepterar att du har andra kompisar. Yes det gör jag. Men du ignorar mina samtal, och slutar svara på sms. Och Alexandra "orkar" inte svara när jag ringer genom henne för att få tag på dig. Jag snackar inte skit om dig. Jag skriver inte med dina X, jag berättar inte dina hemligheter. Jag ville bara släpp allt och hitta nya vänner. Tänkte låta allt var som det va. När du senare började kommentera hans album endast för att jävlas mot mig. När du felra gånger suttit för mig och berättat hur äcklig han var.. Du kan göra som du vill. Du kan knulla dina småtrukar som du och Alexandra umgås med. Som ni runkar och äcklar er med. Jag orkar helt ärligt inte bry mig.

Jag står iallfall för den jag är. Jag har knullat runt supit ner mig själv varje helg och röker regelbundet. Ungefär det som du börjat med nu.Jag märker att jag börjar bli äldre att jag bröjar växa ifrån dig. Då du nu är på samma nivå som jag var för ett halvår sen. Jag har inte sex med vem som helst längre, och jag dricker i stort sätt aldrig. Och om jag gör det så gör jag det med måtta. Där kommer skillnaden mellan oss. Jag behöver inte snacka skit om dig för att jag valt bort dig från mitt liv. Jag känner att man kan hälsa på varandra eftersom vi har gemensamma vänner. Men inte mer en så. För jag vill inte umgås med dig.. Jag orkar inte bråka. Jag vill bara inte ha med dig att göra. Och verkligen inte nu, när du bevisat hur omogen du är. Det är mitt val och mitt liv, precis som ditt. Du gör vad f*n du vill. Jag vet hur sårbar du är nu, att du inte mår bra. Och jag har velat ställa upp. Det var därför jag så gärna ville träffa dig, för att jag är den personen som är bäst på att hålla koll på hur mycket du dricker. Vad du gör osv.. Förlåt mig men jag ville bara hjälpa, det är inte skönt att bli trampad i ansiktet av någon som betydigt så otroligt mkt. Men nu är jag trött på allt det hära. Allting som har hänt. Åt helvete med dig säger jag bara

Visst imrogn så kommer jag säkert att ångra mig. Men jag vet inte, jag känner att jag inte kan slicka dig i röven mer. jag orkar inte. Jag tänker hitta vänner som uppskattar det jag gör. Inte folk som bara kastar skit tillbaka

dessie skriver:
Nu tycker jag ni alla ska hålla käften. Ni har ingen aning om vad som har hänt mellan mig och Paulina, hon är en person på bloggen hon inte är på riktigt och densamma med mig. Hon vill ju bli omtyckt så hon låtsas att vara "mogen" jag kan heller inte säga att hon är omogen, men hon är inte som hon är i bloggen. Jag provecerar, och vill få upp mina besökare igen och det är så man får besökare. Jag vill få er att läsa min blogg igen, och det är så man får läsare. Alla som känner oss säger att jag är mognare på riktigt och paulina är mognare i bloggen, och thats just the way it is. Jag tycker ni alla ska hålla käften, för ni har ingen aning om vad som har hänt. + Att min hemtelefon rä trasig för tillfället, och min mobil med men jag får en ny på söndag och därför har inte jag kunnat nå henne, så HÅLLFUCKING KÄFTEN. Jag dissar inte henne, men jag har kanske andra vänner jag också måste umgås med? Alla ni gör en så fucking big deal, ni har inte ens med detta att göra så skriver ni till mig både på msn och allt varför jag dissar Paulina, men det är min sak och även fast jag inte dissar henne så gör jag fortfarande som jag vill och man behöver inte bara ha 1 kompis right?

paulina skriver:
Du vinner ingenting på att skriva någonting. Du har levt på mig. Och anlednignen till att jag hängde ut dig var för att visa alla vem du egentligen var. Det var mycket omoget av mig att ha sex med ditt x. Men det var för ett halvår sen. Och när jag slutade umgås med dig så mycket så insåg jag hur mycket bättre jag var. Att jag behövde inte knulla dina X, eller förstöra för dig. Och om jag känner för det så skulle jag kunna åka hem till Britz nu, det tar mig 10 min att gå hem till han. Men jag gör inte det. För jag tänker inte sjunka så lågt igen. Aldrig. Never !

Att du är mognare i verkligheten ? Skulle jag inte kunna påstå. Du super ner dig varje dag , håller på med alla killar. Verkligen alla. Hela tiden.. Sminkar dig jätte mycket. För att du är så pass osäker på dig själv. Visst jag mår inte jätte bra och känner mig inte alltid super snygg. Men du har ställt upp för mig. Men jag har föröskt att träffa dig, jag försökte visa att jag brydde mig. Jag är inte supermogen i verkligheten, jag är barnslig och sprallig av mig. Men jag kan vara seriös, mig själv. Och jag sa till dig som jag tyckte. Nu känns det bara som två X som precvis gjort slut och dom bråkar. Det var du som startade skiten, du gjorde saken värre. Accptera bara mitt val och låt mig vara. Håll på med mina killar om du vill. Det ända du vinner på det är ett dåligt rykte. Du säger att du hatar mig, när du levt på mig och min familj i ett år. Men jag vill ha tbx mina saker. För att du har jätte mycket grejer som är mina hemma. JAG ORKAR INTE BRÅKA. Och att jag "inte fått tag på dig" för att du "inte haft någon telefon"... Du har vart med Alexandra HELA tiden, svårt att messa "ring" från hennes mobil va ? yeah. nolla

and thats it, ett typiskt bloggbråk. tycker iallafall jag. eller vad tycker ni?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback