Blond VS Brunett



, och då slutar min så kallade data tid... phu så onödigt alltså. men ni vet hur föräldrar är, säger att man får fyrkantiga ögon av att sitta förlänge framför data och tv. men vafan menar dom emd det? någon som fattar uttrycket? isf var snäll och tala om för mig. nu ska jag fixa mig, ta en kvälls macka och ett glas mjölk, lägga mig i sängen och kolla film. och efetersom jag inte har någon mobil så blir det lite svårt att svara på sms och smsa. hoppas det årdnar sig så snabbt som möjligt. såg just att jag kunde vara inne till 11, haha grymt!



Funderar på att färga tillbaka till blont, vad tycker ni? sanninge är den att man är snyggare i blont,. man har roligare, får mer uppmärksamhet, mer killar, och mer blickar. man får mer av allt känns det som. så jag vet inte, ska jag eller ska jag inte. det är dagens fråga tycker jag. brunett vs blond. skriv din åsikt i en kommentar. skulle uppskattas.
på bilden är jag tjejen med fjällräven coh blont hår som sitter ner. haha anyway måste ha svar. snabbt som ögat!!
bilden är tagen: 2009/03/**, någonting, vet inte om det var efetr eller före min födelsedag. detta innebär att jag inte varit brunett så värst länge, men grejen är den att jag vill spara ut mitt hår också, och att bleka håret förstör det bara. s¨å äraligt talat vet jag inte vad jag ska göra

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback