VÄXT IFRÅN.. lätt!



orkar snart inte mer, det känns ibland som om man träffats av blixten, hatar människor som är falska, hatar människor som ljuger, hatar människor som inte är sig själva, folk som sttt mig nära men nu byggt en mur runt om, personer jag varit bra kompís med har plötsligt vänt ryggen till, allt detta för att jag ville ha ett nr, om denna person är såhär vill jag inte slösa min tid på henne/honom.

nackdelar med detta: ´mister denna vän, hon beter sig som ingen jag känner, vi bråkar oftast om småsaker som sedan leder till att vi ´storbråkar.


fördelar: slipper en falsk person i min omgivning, slipper höra på allt bullshit hon snackar om, slipper se hennes face och behöver inte bry mig ett skit om varken vad hon gör, vem hon träffar eller hur hon mår,


ha kommit fram till att´; jag har växt ifrån barntiderna, då man var töntig, snackade skit om alltn och alla, det har iaf inte du gjort och detta betyder då att , jag rebecca tingvall har växt ifrån dig, DITT *******


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback