10 saker du inte visste om mig


  • jag har varit punkare. när jag var liten ville jag bli punkare, jag klädde mg ofta  i svarta och röda kläder, jag kunde inte gå utanför dörren utan min nät hanske, jg hade mörkrött hår, bara tonat, fick inte färga svart som jag ville. jag handlade saker på punkshop i stan, kan ni fatta hur jag såg ut, nu i efeterhand är jag glad att jag ändrade mig, hehe.
  • jag är mörkrädd. i hel mitt liv har jag varit en aning mörkrädd, jag gillar tex inte att gå på toaletten mitt i natten, gå ute själv sent på kvällarn eller sova i ett för mörkt rum själv, allt beror på de historier och filmer jag såg när jag var liten, om jag klarat mig så här långt klarar jag mig nog ett bar tag till.
  • jag sover utan bh. jag tycker det är obe´hagligt att sova emd en skavande bh, okej när jag har kompisar som sover över har jag bh på mig, men nnars inte, det är skönt att låta pattarna vädras, hehe. om du inte testat, är det fan ett måste!
  • jag gillar att sy. ibland när jag har tråkigt brukar jag sätta mig och sy, sy sy sy och sy, ibland misslyckas jag och ibland blir det något riktigt fint, som tex jag har sytt en topp, och ett par vita mjukisar till min lillasyster erin som är 7, hon verkar gilla dom för varje gång jag ska tvätta ligger dom i tvätt korgen och väntar på att bli rena, det är roligt att folk uppskattar det man gör.
  • jag läser desirees blogg även om jag inte gillar henne, personligen tycker jag bara inte om henne, hur mer ska jag kunna förklara det ? OKEJ, jag läsr inte hennes blogg för att den är superbra, bra är den väl men inte super, det är roligt att ha något att garva åt, ta desiree som ett exempel. hehe
  • mina kusiner kallade mig pecka. när jag var liten kallade mina kusine mig för pecka, jag hatade, det gjorde jag verkligen, dom kanske inet visste att jag tog illa upp av någon anledning, nu bryr jag mig inte om vad folk kallar mig, oftat blir det becca, det finns många smeknamn till namnet rebecca, så det är bara att välja på.
  • jag gillar filmen lejonkungen. jag vet inte varför men jag bara gör det, har gillat den sen jag var ungefär 5 - 6 år gammal. det är en gammal vana att gilla den, så enkelt är det. gillar man disney så gör man. inget fel med det. visst?
  • har varit på grönan mer än 15 gånger. efetersom jag nu detta år/sommar har guldkortet på grönan så är det lätt hänt att man hänger där, det är roligt och man tröttnar typ aldrig, man träffar folk man känner, man snackar och umgås, ibland kan man träffa nya och blir jävligt bar kompis med ´dom. superkul.
  • jag är längre än min mamma,  det finns säkert JÄTTE många av er läsare som också är längre än er mamma eller pappa, vi är unga, vi växer, dom är gamla, som krymper,det är sanningen för dig som inte visste,
  • jag ska gå på ung08 och the voice. som alla andra kanske redan vet kommer ju the voice till kungsträdgården, den 15 augusti kommer många kända artister stå på scen, och under veckan kommer ung08 hålla hus i kungsträdgården, för er som inte vet vad det är så ska jag berätta. det är massvis med tält där ungdommar kan testa på en ,massa saker, få saker gratis och vara med i tävlingar, det är jättebra, och roligt också. ska lungt dra dit med komoisar. hoppas ví ses.

Kommentarer
Anonym

haha gumman typ alla tjejer sover utan bh? man får hängpattar annars..



2010-04-07 @ 10:23:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback