Se ut som becca?


1. till och börja med lägger jag en ansiktskräm för att återfukta huden lite.
2. isadoras solpuder funkar hos mig.
3. blås på borsten innan du lägger ett tunnt lager puder i ansiktet.
4. lägg lite rouge på kindbenen. isadoras använder jag.
5. böj dina ögonfransar innan du lägger på masrara, det får dom att se ännu längre ut!
6. lägg på mascara, måla först ett lager och när det torkat lägg då på ett till. jag brukar ha några lager så det ger lite effekt. men det är olika från person till person. jag använder 2 olika mascaror en med tjock borste och en med lite amalare.
7. lägg lite consiler på läpparna för att få en lite ljusare nyans.
8. lägg ros läppstift på läpparna, consilern hjälper läppstiftet så att det får en ljusare färg än vad det egentligen är.
9. RESULTATET BLEV SÅHÄR!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback