Detta händer bara inte..



Jag hoppar av skolan.

jag är skoltrött redan nu, har skolkat lite och det kan jag erkänna, men den här gången vill jag aldrig mer se och höra ordet "skola", the word make me sick. jag inser att jag trivs bättre hemma, i min säng, med mina tankar och fantasier, jag bestämmer mig för att hoppa av plugget vilket är jävligt osmart men great!

jag heter plötsligt greta. jag vaknar en morgon, klockan är 9 och jag känner mig hungrig. går upp. märker att jag är någonstans jag inte borde vara. jag kollar mig omkring och ser en gråhårig man i min säng, ooh no, han vaknar till och frågar vad hans lilla greta tänker på. greta, vem är det? sa jag häpet och ignorerade hans svart totalt.. i köket sitter 2 barn, 2 tjejer. kanske var dom 13, ingen aning om vilka dom är, godmorgon mamma, säger dom samtidigt och när jag kollar dit ler dom hotfullt, kollar mig i hall spegeln innan jag gårr ut för lite frisk luft, whoot. i spegeln ser jag en gråhårig liten gumma med glasögon. jag kommer fram till att hag eter greta, har 2 barn och år runt 65 år.

Kommentarer
Gabriella

älskling, jag saknar dig. vi måste höras, puss på dig!



Blogg: http://gbriella.blogg.se/
2009-07-22 @ 21:34:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback