T-Centralen...

herregud, jag blir så förbannad, att det finns människor som är så här, jag och daniella var så förbannade. så oroliga att hon inte skulle kunna ta sig hem. han gick iväg så snabbt, det är klart att vi misstänker honom, när jag såg att hans hand flyttas närmare henne. och hans blick. att han ens kollade mig rätt i ögonen och att han försökte hinna iväg. sånt här gör mig så pissed off!

jag skällde ut honom. skrek och alla kollade, jag skämdes inte. han borde! att han förnekar är det värsta, han vägrade erkänna, hotde att ringa polisen, ortfarande inget erkännande. ringde polisen och höll kvar honom. beskrev honom. dom skickade 2 poliser. bra!

det tog lång tid, vi väntade, ingen kom? vi ringde igen och sen kom dom, ena pratade med oss, andra med honom. dom undersökte honom. alla kollade, han flina, hoppas han skämds. dom sa att dom skulle skriva en anmälan, bra! dom lär honom gå, önskade oss en trevlig helg och en god jul. tack! den fulefan blir polisamnäld!

gissa vad som hänt? verkar vara något allvarlig, men vad? har du någon som helst aning om vad som kanha hänt? jag kanske avslöjar,vem vet!


Kommentarer
Anonym

du såg när någon snatta?



2009-12-12 @ 22:06:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback