Ska bli grym!

förlåt förlåt förlåt! måste börja anstränga mig lite, ta bloggen mer seriöst kanske? om jag vill få mer besökare måste jag uppdatera dagligen... vilket jag har ganska problem med nu. aja skit samma! det finns alltid minst 2 anledningar till att jag inte har uppdaterat. och det är denna gång att jag:

inte haft tillgång till internet de senaste 4 dagarna,
inte har hft ork och lust.
inte haft tid (julhelg)

lovar att det ska bli ändringar, eller jao jag ska försöka så gott det går, min statestik ligger just nu på ynka 25 besökare om dagen. uselt.. jag vet!


Kommentarer
Anonym

hej jag har en veckans blogg i min blogg http://guldvivan.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-tavling.html#comment klicka för att komma till tävlingen :)



2009-12-26 @ 21:59:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback