vill nå toppen



är det någon mer än jag som strävar efter att nå blogg toppen? om ett år kanske jag är där? det är iaf vad jag hoppas på, kunna tjäna pengar och ha några tusen unika besökare per dag, känns som om jag aldrig kommer dit, men jag ger fan inte upp så lätt. om alla lyckats kan lika väl jag också lyckas.
 
vill du ha fler bloggläsare? eller kanske kommentarer? bli medlem på denna sida, läs igenom vad det går ut på och vad du behöver göra, det är eklet och tar inte emr än 5 min. jag själv testar denna metod nu och tror att den funkar, ha funkat utmärkt för alla anra, värt att prova!

den här sidan är också vräd att pröva, den funkar skit bra, och ger många besökare. klicka på länken här och bli medlem helt gratis! man får garanterat 100 besökare! super bra.. eller hur?

Kommentarer
johanna

har samma mål.Fast ändå inte. Hade varit kul att ligga i toppen. Men det är otroligt svårt att hamna där!



Hade blivit jätteglad om du velat rösta på mig i veckans blogg!



http://nathm.blogg.se/2009/august/dom-tavlande-ar.html#comment



Blogg: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
2009-08-15 @ 10:55:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback