the voice

igår kom jag hem ganska sent, hela kvällen blev lite knas, inte direkt så man hade tänkt sig, heeh. i vilket fall så orkade jag inte uppdatera igår kväll, tyvärr, var alldeles för trött. men nu ska ni få veta allt!

först åkte jag in till ung08 med mikaela, där träffade vi david, och sen linus. vi gick runt lite och chillade, mikaela och jag träffade några tjejer jag och janine hade träffat på 08 några dagar innan. vi var lite med dom sen träffade jag en tjej som hette karro, skit söt och jätte snäll var hon! vi pratade lite om raul.... fan alltså oh lite annat som hade hänt henne och så, (inget ni behöver veta!)

vi träffade andreas, thomas, och deras 2 kompisar, sen träffade vi oskar som egentligen skulle vart med micke och isse, han hänkade på oss, yey. 10 min innan thevoice började skulle vi tränga in oss i folk massan. det givk väl lite sådär eftersom vi kom långt fram med man kunde verkligen inte andas, så efter att cross fire hade varit stack vi till donken för jag skulle köpa en glass.

sen drog vi till slottet och satt dära. sen typ skulle vi möta upp andreas och thomas kompisar som hade försvunnit när vi försökt tränga oss ut från folkmassan. jaja.

mikaela och jag drog med david och linus till pendeln, dom skulle ta tåget som gick 22.42. sen drog vi hem. och jag var fett flumm, knude inte sluta sjunga: eyo gringo.. ahhhahah !

ungefär så där såg min kväll ut, lyckat? nja!


Kommentarer
Nikki

Fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg =) Skulle vara gulligt av dig =)



Blogg: http://nixie.blogg.se/
2009-08-16 @ 19:31:58
Anonym

HAHA kunde du inte sluta sjunga "eyo gringo"? ;)))



2009-08-16 @ 21:07:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback