Skolan, hur ska det gå?

fuck, skolan börjar den 24, hur ska jag orka? jag vet att dom flesta börjar imorgon eller på torsdag. synd för er. det är förjävligt hur snabbt sommaren gått, någon som håller med? känns som man varit ledig 2 veckor och att allt bara glidit förbi, att innan man hunnit blinka börjar skolan igen. kan inte fatta

jag som är så jävla trött, eller a har varit under sommaren kommer få det svårt att gå upp 6 varannan vecka.. eftersom jag bor hos mamma varannan vecka, hon bor 1 timme ifrån skolan, det är sjukt att jag ens orkat åka så långt i 2 år. detta är tredje året, och i år får man betyg också. inget mer lallande, inge skolkande, inge hoppa över läxor!

vill få bra betyg, så man kan söka vilken linje man vill och sedan få ett bra jobb som ger en massa pengar, antingen ska jag satsa på att bli advokat eller läkare,

eftersom jag om 2 år fyller 16 kan jag börja extra jobba på burgerking, tjäna lite pengar som man kan roa sig för, kan ju inte leva på mamma och pappa hela livet, eller? det finns folk som fortfarande bor hemma när dom är 30+ och deras föräldrar betalar allt, inte riktigt klok, men aja det är ju ens eget val såklart,

mitt val är lugnt = satsa på skolan, för att få en bra utbildning, och plugga hårt så jag kan få ett bra jobb och tjäna pengar! och absolut kunna försörja mig själv! hur ska ni göra? bo hemme eller satsa på eget?

Kommentarer
Ahmed

haha bli advokat du måste skämta din fjortis fitta du kommer aldrig bli det!!!



2009-08-18 @ 11:16:10
whatsonmymind

fin blogg:D



Blogg: http://whatsonmymind.devote.se/
2009-08-18 @ 16:37:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback