sjukling

inte mycket gjort idag, lite saker har jag hunnit med även om jag fortfarande är rätt så hängig. har lite ont i halsen, men har varken feber eller huvudvärk längre vilket är goodie! är det bara jag som hatar att vara sjuk?

planerna för morgondagen och torsdagen blir lite ändrade, simon träffar jag imorgon och bella på torsdag, var tvungen att byta för att annars hade jag inte kunat träffa simon på jätte länge vilket hade varit tråkigt.

nu tänkte jag faktiskt spela lite sims, hehe tyvärr så har jag ej sims3 så det får bli den gammla hedeliga sims2 lägenhetsliv, men det funkar ju det också, ellerhur? brukar ni spela sims? eller är det bara jag som är nördig? hehe

cp bild, jag är hon i mitten, passar jag i blont? ska ajg färga tillbaka?


Kommentarer
hesjassd

du var så jävla mycket snyggare som brunett :)



2009-08-05 @ 12:07:51
Anonym

du passar mkt bättre i brunt!!! färga inte tbx till blondt för du kommer se ut som en wb desiré kopia med rosa läppar och allt :S



2009-08-05 @ 12:08:59
Anonym

du passar mkt bättre i brunt!!! färga inte tbx till blondt för du kommer se ut som en wb desiré kopia med rosa läppar och allt :S



2009-08-05 @ 12:09:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback