shopping galen?

brukar ni ha saker som ni känner att ni bara måste köpa eller göra innan ett visst datum? alltså det behöver inte vara något speciellt soim händer det datumet eller något sånt, bara att ni har dessa som "mål" eller något sånt? jag känner att jag har lite saker som bara måste köpas/fixas till i slutet av nästa vecka, det är ett måste, jag vet inte farför men det bara måste!

  •  Färga håret blont + köpa hårförlängning (blond)
  • Köpa nytt smink, Läppstift, mascara och puder
  • Köpa höst kläder, byxor, tröjor´, jacka och skor
  • städa mitt rum! (ett måste)

lite småsaker sådär, saker som måste göraa och fixas, i need money honey!



Kommentarer
Alexandra - veckans blogg

Du gillar smink?



Blogg: http://pianot.blogg.se/
2009-08-17 @ 20:27:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback