puss

just nu sitter jag och drygar rätt mycket vid datorn, tänkte kolla tv med pappa snart, känns lite konstigt att kolla tv med pappa men det är riktigt roligt ibland, speciellt när man har en rätt ung pappa med bra humor, då kan inget bli bättre. om du fattar?

tycker synd om dom som har föräldrar som är  50+ liksom, halva deras liv har gått och dom börjar bli gamla och slitna. liksom min ,mormor är 54.. min mamma är då 34 och jag 14.. 20 år mellan varje. kanske lite ungt att skaffa barn vid 20. då man inte fått så mycket livs erfarenhet. inte hunnit göra de saker i livet man vill. men det är ju från person till person, och som sagt, ett människo liv är viktigare än att ha ett perfekt planerat liv. fuck!

det finns ju tjejer som är 15/16 nu, som skaffar barn. själv kommer jag nog vänta ett tag till. puss


Kommentarer
bella

Asså becca, allvarligt det är lite taskigt att skriva att du tycker synd om dom som har föräldrar som är 50+ ? Jag har det och jag tar åt mig som fan. Du kanske inte menar att vara taskig eller nåt sånt men det är lite stötande mot vissa. Ville bara säga det.



Blogg: http://belindalind.blogg.se/
2009-08-15 @ 13:04:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback