ohno,.. min statestik!!!

min statistik har sjunkit enormt mycket, varför? jag fattar inte, är det för att min blogg är för tråkig? är den för ful? uppdaterar jag för lite? vad är problemet? vet ni vad jag tror?

jag tror att felet är en kombination av alla förslagen jag angav.
1.min blogg har blivit tråkig, det tycker ja själv, vet inte hur fan jag ska få den mer upplivad igen.
2.min blogg design är inte den snyggaste. ska fixa en finare, en bättre, något mycket snyggare, det har jag lovat och det kommer så småning om, så just nu får ni stå ut med min tråkiga design..
3.jag uppaterar för lite på min blogg. svar, ja jag är medveten om det. inget jag kan rå för, men nu ska jag börja uppdatera ordentligt, och mycket, kanske inte överdrivet mycket som D kan göra ibland men ganaska mycket så ni som faktiskt läser min blogg har något kul att läsa.

om du har en blogg, lägg gärna till mig på bloglovin, (då lägger jag till dig)
om du har en blogg och länkar till min (länkar jag till din)
om du har några knep eller tips om hur man får med bloggläsare, varför inte skriva en kommentar?
skulle vara ur gulligt av er som faktiskat orkar ta er tiden och bryr er, hjälp mig!?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback