Min räddare i nöden, Robin

min lillebror räddade min dag, min kväll eller aa det kan man säga. jag har en kamera som inte ehade några batterier, min mobil funkar inte att ladda in blider på datan med så hur ska jag då kunna ta bilder, ja, jag har webb men vill ha andra bilder oxå. i vilket fall som helst så letade jag i varje dosa, alla hade aaa batterier, men min kamera har aa. otur för mig!

snäll som min söta lillebror robin är så fick jag 3 stycken aa batterier av honom från en av hans leksaker. super snällt! älskar honom mest av allt. ska sköpa finfina saker till honom när jag blir vuxen ahhaha. har ni något syskon? en bror eller syster som ni älskar?

bilder kommer senare, och håller på att fixa ett program för design så att min blogg kan bli finfin, puss på er babes!


Kommentarer
malin

söt blogg ska vi följa varandra?



Blogg: http://mmaaalinn.blogg.se/
2009-08-01 @ 22:17:17
malin

lägger till dig nu då ;)



Blogg: http://mmaaalinn.blogg.se/
2009-08-01 @ 23:17:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback