i dont know




vad ska man göra?


min bästis janine höll på med en kille, hon var kär i honom, och så har jag snackat med honom utan att veta att de var samma kille. så nu gillar han mig och har dissat henne, känner mig så taskig! vet inte vad jag ska göra, vet ingenting, har 3 alternativ, snälla hjälp mig att göra rätt val?

1. dissa killen och hjälp bästis hitta en ny?
2. ta killen och hitta en ny åt henne?
3. hitta en ny åt både mig själv och henne, och glömma denna kille?det är ju trots allt bara 1 av flera tusen killar?

i dont know. om du har bättre förslag, give it to me bby!

Kommentarer
janine

asso de är typ lugnt nu för jag har glömt honom :(



Blogg: http://janinelofstedt.blogg.se/
2009-08-23 @ 18:51:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback