host host*




godmorgon all! hur mår ni? själv mår jag piss. kan knappt andas, känns som att jag snart kommer spy för ätt jag hostar så mycket! usch. vill inte vara sjuk. imrogon är det skola. hur ska jag orka? blir väl illa tvungen till att dra dit ändå

.

igår uppdaterade jag inegnting alls, det är jag fullt medveten om, men jag hade varken tid eller ork. för det första spederades 2 nästan heela dagen på en mat grej i stan, vi kom hem vid 9 och då ville min syster spela sims med mig, så jag gjorde det med henne. dessutom var jag sjuk, jag är sjuk och jag hostar och hostar, orkar knappt göra något mer än att sova. äta, duscha och gå toa,

nu vet nu hur det ligger till´, och ´nu ska jag snart börj fixa mig och sen städa rummet .. ohnej!

Kommentarer
isssy

usch, hatar att va sjuk! krya på dig nu :)



hare så bra!



Blogg: http://isssys.blogg.se/
2009-08-23 @ 11:10:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback