hjäääälp SKULLE BEHÖVAS

är det svårt att göra design? jag vet redan att man måste ha ett design program för att kunna göra en design, det kan ju vem som helst lista ut. men frågan är den, på ett ungefär hur lång tid tar det att göra en fin men ändå enkel design? och hur gör man ? vilket program är bäst ? snälla hjälp? vill verkligen lära mig det där med design.

sen en sak till, alla ni som tjänar en extra slant på era bloggar, hur tjänar ni den extra slanten? var kommer pengarna ifrån? om du är kunnig och skulle kunna tänka dig att hjälpa mig, snälla skriv! behöver verkligen hjälp för att få i årdning min blogg, och sånt. satsa på seriöst, självklart får den som hjälper mig en slant för det + länkningar!

hjälp skulle verkligen uppskattas! puss


Kommentarer
Anonym

man kan designa sin blogg väldigt enkelt själv genom att använda sig av designadinblogg.se eller nåt sånt, då kan du ändra färg och stil på text och bakrund och ¨så kan du fixa en fin header med bild och text :D tycker inte det är så svårt att fixa det själv, annars finns det säkert speciella designprogram men det vet jag ingenting om :o



2009-08-19 @ 20:21:45
Anna

du behöver inte något program, bara att ändra i kodmallarna på design. Som den andra kommentaren så är designadinblogg.se väldigt bra



Blogg: http://litensak.blogg.se/
2009-08-19 @ 21:50:11
simone

Cool bild! :)



Blogg: http://fattybom.blogg.se/
2009-08-20 @ 17:48:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback