är honung bra för halsen ?




sitter här med mitt te och snckar i telefon med robert, klarar mig verkligen inte utan den! jag (hjärta) min mobil. någon mer än jag som är beroende av sin telefon? nope, didnt think so. hehe.

många av mina kompisar säger att honung är bra för dem som har ont i halsen, men är det verkligen sant? liksom är honung bra för halsen? isf på vilket/vilk sätt? jag dricker te med honung nästan varje dag, enbart för att jag tycker att det är gott, och ibland också för att jag har ont i halsen.

känner att det är lite svårt att blogga när man snackar i tele, lite för mycket saker att tänka på samtidigt, stackars mig!

Kommentarer
Kathrinea

honung e väll bra för att det mjukar upp halsen så det inte gör lika ont när man har ont i halsen eller något sånt x)



Blogg: http://kathrinea.blogg.se/
2009-08-20 @ 21:58:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback