STORT HAT TILL STOCKHOLM!



jag är så jävla sur. hur fan orkar folk? jag förstår inte. jag får skit för minsta lilla sak. antingen är det de ena eller ochså de andra! ibland önskar jag att jag inte bodde i stockholm. alla vet atts tockholm är kännt för sitt jävla skitsnack. allt från svallerbloggar, vänner som sviker osv. jag PALLAR SERIÖST INTE!

känns skit att mista sina närmsta vänner pga skitsnack, det är inte rätt någonstans!

hatar alla er fuckade människor som vill förstöra för mig !!


Kommentarer
Linnea

Haha vilken ful piercing !



2011-03-16 @ 15:27:19
Anonym

Du är med på typsteffi's blogg, haha.

Här är inlägget.



http://typsteffi.myshowroom.se/hjalp/



Gulligt ;)



2011-03-17 @ 09:59:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback