I just hade sex!!

gårdagens

eftersom blogg.se inte gick att blogga på igårkväll så bloggar jag nu istället. igår åkte jag till haninge för att hämta ett recept. där mötte jag även upp nicole. vi drog hem till mig eftersom assem skulle komma förbi och hämta en mobil av mig. hans var trasig så jag var jätte gullig och lånade ut min gamla touch mobil :) hehe.

jag och nicole drog hem till mig. vi käkade och sen kom anna. vi drog till stan för att köpa kolla i butiker men det slutade med att vi satt på donken och TJOCKADE oss ist. :love:

sen drog vi hem till nicole. anna höll på att kissa på sig hela vägen så det blev att vi givk av i centrum hon gick på toa sen köpte vi godis, och kollade på någon dans film :) somnade vid halv 12 direkt när jag kom hem.



big love!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback