Svar på tal

fråga: Anonym om come on !:
Har du nångång rökt spliff? Har du tagit den i 2an? Hur många har du sugit av?

svar:
nej det har jag inte! yttligare nej. jadu, det är ju inte som att jag sitter och skriver upp alla jag suger av. herregud! :O

fråga: Anonym om come on !:
vilket gymnasium ska du börja och vilken linje? du kanske inte vet men skriv vad du funderar på! och tränar du något?

svar:
jag funderar på att gå natur eller sam och isf blir det på frans schartau, jensen eller enskilda gymnasiet. ett annat alternativ är att gå stylist på g2 gymnasiet i gustavsberg. just nu gymmar jag. fick 2veckors gratis träning. funderar på att börja träna cheerleading igen eller fortfätta gymma :)

fråga: Anonym om come on !:
varför uppdaterar du så sällan haha? :(
hur många har du haft sex med och vad är annledningen till att du har haft med rätt många (enligt rykten iaf) är det något du velat eller kännt dig tvungen till? :) vilken ställning är skönast? vem drömmer du om att ha sex med?

svar:
jag har varit i spaninen, sen så har jag inte haft någon lust helt enkelt, men nu ska jag börja sköta mig :) det är personligt. nej jag känner mig inte tvungen till något. det är mitt val och det är inte mitt problem om du tror på rykten. det beror väl på vem man är med? fan vet jag. det är väl olika, jag drömmer inte om att ha sex med någon speciell. det är bara skumt! ;P

Kommentarer
imad e söt..

hur mår du? ...



2011-01-28 @ 20:49:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback