stockholm i mitt hjärta!

hej! :)

nu är jag tillbaka i stockholm igen efter en underbar lördag med min underbara.

jag har verkligen haft det jätte mysigt förutom de stunder vi bråkar. jag vill lösa detta för vill inte leva så. jag blir bara ledsen när vi bråkar. känns som att varjegång kommer slutet närmare. det rä något jag verkligen inte vill! vi har kommit varandra nära. du är vacker i mina ögon. jag gör allt för dig. det är värt det! jag vet att jag någon gång kommer bli krossad. jag försöker glömma morgondagen, jag försöker leva för dagen och jag ber för att allt ska vara bra imorgon. jag vill inte hoppas på för mycket men jag hoppas verkligen att du menar varje ord du säger till mig, för jag menar exakt allt jag säger till dig. tillit är något oerhört viktigt! jag känner mig trygg i din fam. fan att vi bor långt ifrån. även om det vore 1000 mil hade det inte stoppat mig från att åka dit och träffa dig. allt för att vara i din närhet.

jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig! du&jag, jag&du. bebis& min underbara.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback