Dag 5 – min närmaste vän/vänner

mhm, det här blir svårt, jag har 4 väldigt nära vänner. det blir svårt att välja bara 1 utav dessa. så jag väljer 2.

den första är aurora björnstråle. det började med att vi var "fiender". hon var tillsammans med killen jag gillade. detta var i början av 2010. efter detta så började vi prata och beslöt oss för att träffas. sen flöt det bara på liksom. vi kom allt närmre varandra. hon vet i stortsätt allt om mig. nästan iaf! ;) och som många kanske redan vet så var vi i spanien och festade loss tillsammans nu under vinterlovet. man kan säga att vi blev festbästisar :)



den andra är nicole ramoul mate. henne lärde jag känna helgen innan valborg 2010. det var när jag och amar, sofia och nicole skulle till amars någonting i huddinge. efter det så träffades jag coh nicole allt mer. nu är hon också en utav få som vet nästintill allt om mig. hon har hjälpt mig väldigt mycket med mitt liv och så. det uppskattar jag verkligen! :) ibörjan festade jag coh nicole väldigt mycket tillsammans men nu har vi lärt oss att ah roligt utan alkohol, vi har sett hur illa det kan gå om man super sig redlöst packad.



tack för att ni finns! ni är underbara! jag kommer alltid finnas för er även om vi kankse någon gång ibland bråkar. släpper er inte. ni är speciella. det är ni verkligen!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback