"Lill lördag"

hej! :)

idag har jag tillbringat nästan hela min dag i skolan. det är förgävligt! undra hur många dagar/timmar/minuter som vi lägger på skolan. klart att man blir skoltrött och dom som inte blir det är riktigt omänskliga. jag har själv haft mina perioder. jag uppmanar inte att skolka men det är så jävla skönt ibland, jag har själv slutat med det. jag är bra på att försöva mig. det klagar min mamma ofta på. men jag bor 1 timme från skolan och om  vi börjar 8 måste jag åka hemifrån vid 10 i 7. det är vid den tiden alla mina vänner går upp.

det är ju som sagt lill lördag idag och då måste man hitta på något roligt. funderar på att träffa aurora, sebbe och kim. om det inte blir av så kommer jag nog träffa ami om jag orkar! :) vad ska ni hitta på ?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback