Friday friday party party fun fun

chacha!

är så jävla trött gick upp 9 idag. brukar vanligtvis sova till 12 - 1. tror helt seriöst att jag ska äta något sen sova 1 timme :)

igår så var jag hos sara som hade födelsedagsfest. hon fyller år på måndag! jag, fidde, haik, maxim, joel, tove, molly, sofia, amar och många fler var där. trevligt! vi alla har något bra gemensamt. :P

nu känns det as bra, jag har faktiskt blivit vän med tove igen. hon förstår vad man menar när man pratar med henne, vilket är jättebra! men whatever nu blir det lite bilder från gårdagen.

min kväll slutade framför en film hemma hos fidde. hur slutade eran kväll? :) tell me!











mycket kramar och pussar, kärlek till er!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback