summer-body 2011

chacha :)

måste bara säga att jag ÄR SÅ JÄVLA BRA! jag har varit nere på gymmet i 2 timmar. har kört på hårt! vill verkligen ha resultat. så måste tänka på vad jag ska äta och inte. funderade på GI metoden ett tag men vet inte om jag har någon lust att ta bort allt jag tycker om att äta, :S

så jag kör på som vanligt men mindre portioner med mer sallad (långsamma kolhydrater). sedan röra så mycket som möjligt på mig samt träna (gymma). förhoppningsvis kommer det ge resultat. i hope! :)

tränar ni någonting? isf vad? tell me!



Kommentarer
eyy

2h är för länge, efter cirka 1h börjar du bryta ner muskler istället för fett. GI suger. Den effektivaste metoden är att inte äta kolhydrater. eller cirka 200g i veckan. och sen fylla på med protein och fett tills du ligger 500kcal från dagliga intaget. Då bränner du cirka ett halvt kilo fett i veckan och förlorar inte så mycket muskler



2011-04-17 @ 14:27:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback