dagens :)

chacha bloggen ! :)

idag har jag varit i skolan, dagen var jäkligt seg, vi hade svenska i 2 timmar, men slutade efter 1, hade 50 min håltimme, sedan en jobbig mattelektion. dagens sista lektion var mest "lek" vi harbetade lite no men kollade sedan på klassens filmer, som vi filmat på bilden! :)

jag åkte in till stan för att träffa melissa och snacka med ami. gick inget vidare, tycker inte att vi kom något vart i våran disskution! :O tråkigt nog, jag som var villig att lösa det.

istället drog jag och melissa till stockholmskommun för att söka sommarjobb! great! vi fyllde i en intresseanmälan i hopp om att kunna få ett sommarjobb! vi drog en vända förbi donken i rådmansgatan. testade att fråga efter sommarjobb där ochså och hamnade på interljuv med chefen! :)
 
nu ska vi försöka sälja biljetter :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback