19 mars 2010

hej hopp gummi snopp, jag vet jag är omogen men jagär 95a och då får man ha lite humor. eller? iallafall, idag har jag varit i skolan, hade föst svenska, satt och läste i 1 tmme, stolt* sen hade vi först en rast på 40 min sen en lunch på 50 min direkt efter. ämnestugan på 100 min gick rätt snabbt, satt och snackade lite allvarligt snack med alva. sen så var det bara spanska prov kvar. gick väl bra! hoppas jag verkligen, vill inte förlora mit vg pga at ja inte hade pluggat.

nu sitter jag hos pappa, kollat tv och ska göra en smörgås strax, sen ska jag packa väskan fixa mig coh glida in mot stan, där jag ska träffa aurora och kanske cattis och ak. (anna-klara)

btw. ska lägga upp lite videos från talangjakten, hehe men måste hitta dom först eftersom folk måste ladda upp dom. jag var ju backstage hela tiden, hade inte tillgång till att filma, vilket gör mig jätte ledsen.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback